۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

آخرین هم اندیشی ها برای سبزترین روز سال - ما همه با هم هستیم

1- ساعات اولیه صبح حرکت کنیم و هدف و مسیر اولمان ، رسیدن به مسیر سبز آزادی حدفاصل میدان انقلاب تا آزادی باشد .
2- زیبا بپوشیم و به خود و به دنیا ثابت کنیم که بین ملت زیبای ایران و زشت رویان و زشت خویان حاکم ، تفاوتی است آشکار .
3- با لبخند و رویی گشاده ، به هم میهنان خود و به دوربینهای موجود بیاموزیم که ما ملت صلح طلب و آرامش خواهیم . باید چهره کریه نیروی سرکوب را به سخره گیریم و عصبانیت های این سالها را به عشق آزادی فراموش کنیم . ما برای جنگ نمیرویم . حضور ما برای صلح است و ایرانی آباد و شاد .
4- نمادهای سبز به همراه ببریم و از اولین زمان ممکن که جمعیتمان به یک نصاب قابل اطمینان رسید ، شهر را سبز کنیم .
5- به همراه خود آب ، قدری خوراکی سبک ، موبایل یا هر وسیله دیگر برای تصویر برداری ، ترحیجا سوت و وسایل لیزری داشته باشیم .
6- شعارها ، همان شعارهای معمول جنبش سبز است با محوریت خواست آزادی و دموکراسی و نفی دیکتاتوری و استبداد . نوک حمله شعارها و شاه بیت کلام ما ، نفی ولایت فقیه و شخص سید علی خامنه ای خواهد بود .
7- تا میتوانیم از صحنه های بدیع و زیبای حضور ، عکس ، فیلم و تصویر تهیه کنیم .
8- تا میتوانیم از صحنه های مزدوری جماعت ساندیس خور ، از اتوبوسهایی که نفراتشان را جابجا میکند ، از خشونت نهفته و عیان آنان و از حکومتی بودن مراسمشان تصویر تهیه کنیم .
9- به نظر میرسد که خشونت در مقابل حضورمان زیاد نخواهد بود . اگر خلاف این بود و اجازه حضور آزاد و بدون مانع به ما ندادند ، نگران نباشید . مسیر را تغییر می دهیم . از زوایای مختلف به هم میپیوندیم و به سمت مسیرهای دیگر پیش میرویم . بدیهی است که چهار نقطه استراتژیک شهر شامل زندان اوین ، صدا و سیما ، ساختمانها حکومتی و وزارت کشور در اولویت است اما به راحتی میتوانیم خیابانهای موازی مسیر سبز را هم اشغال کامل نماییم .
10 - حفظ اصول و استراتژی مبارزات بدون خشونت ، دستور کار ما است . به قصد خشونت به خیابان نمیرویم و در مقابل خشونت هم سکوت نخواهیم کرد . در صورتی که به ما حمله کنند ، مقاومت خواهیم نمود . در صورتی که هر یک از ما را بازداشت کنند به آنها حمله و اسیر خود را آزاد خواهیم کرد . اگر کسی از آنها به دست ما افتاد ، از او عکس و فیلم گرفته ، مدارک هویتشی را ضبط و او را آزاد خواهیم کرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر